dilluns, 27 d’abril del 2009

Ja estem ací



Amb aquest missatge pretenem donar-vos la benvinguda a aquest bloc on des d'ara esperem recollir totes aquelles aportacions que creieu adients.

El nom del bloc tracta de ser una crida a la integració, la solidaritat i la col·laboració. Compensem les diferències, compensem les responsabilitats, compensem tot, en definitiva per ser tots un poc més iguals i, al mateix temps, diferents.

En altre sentit, el nom del bloc ens convida a expressar com pensem respecte de diferents temes referits a l'escola o a qualsevol altre tema que ens puga sorgir.

BENVINGUTS I BENVINGUDES

6 comentaris:

  1. m´agradaria que em contares més coses d´aquest paratge, no el conec

    ResponElimina
  2. Es tracta d'un lloc magnífic envoltat de muntanyes i que segueix durant un tram el riu Algar. El que veus a la foto és el lloc on acaba el camí fet per a torpes com jo. Es diu El parrizal i es troba a la localitat de Beceite, a Terol. A més gaudir del paisatge, hi ha coves, pintures ruprestres i avistament de voltors.
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Ei, pense que visitaré prou aquest blog perquè veig que em saps prou de compensatòria i pense que puc aprendre prou en les meus visites.

    Vinga fins el pròxim missatge.

    ResponElimina
  4. Quina pàgina més xula! M'agrada moltíssim. Però es nota que t'ho has currat molt. De segur que continuaré aguaitant de tant en tant. Besots.

    ResponElimina
  5. Lourdes m'ha agradat vore i llegir la teua pàgina.Igual que Pako, pense que puc aprendre molt.

    ResponElimina
  6. Es un bloc molt complet, de segur que domines el tema.Me n'alegre perquè a mi em costa molt.

    ResponElimina